Planning the game

Sýr Liberečák

www.reichenbergerkase.eu


Sýr z Jizerských hor

Liberečák alias Reichenberger kase je ručně vyráběný čerstvý sýr z Jizerských hor. Pokud znáte korbáčiky, tak tohle je takový creme de la creme právě mezi nimi.

Sýr se tahá v malé moderní výrobně dle tradičního slovenského receptu. Jedná se o rodinnou firmu a takový poctivý a zároveň “čistý” brand. Je to sice menší projekt, kterých děláme čím dál tím méně, ale s celkovými výstupy a spoluprací jsme spokojeni a projekt nás moc baví.

Povedlo se vytvořit pěkný moderní web, nafotit fotky, natočit super video a rozběhnout kampaně na sociálních sítích, kterými jsme (už nám to je trošku hloupé pokaždé psát) opět zostudili konkurenci. Tak se postupně pokusím přiblížit, jak to vše probíhalo…

Situace na startu

Zhodnocení a analýza aktuální situace

Majitel projektu za námi přišel s tím, že se spálil s výběrem agentury, která mu vytvořila web a spravovala výkonnostní kampaně. Že za pár měsíců spolupráce kampaně nepřinesly vůbec nic a zároveň nemá téměř žádné fotky, videa, vlastně mu přišlo, že vše stálo a že zůstat v této situaci ještě pár měsíců by mohlo být kritické. Web dělala jedna liberecká agentura a výkon spravovala druhá známá firma – podle svých stránek specialisti na výkon…

Když to shrneme – stávající web byl katastrofa, nedotažený, velmi slabá grafika, téměř žádné autentické materiály… Konverzní cesta na webu byla nepromyšlená, chyběla práce s partnery, B2B/B2C rozdělení, atd… 

Restart projektu

Rozhodli jsme se tedy začít znovu. Jak je u nás zvykem, nejdříve jsme zanalyzovali trh, ve Figmě jsme připravili profesionální UX/UI prototypy, schválili si vše s klientem a pustili do stavby čistého moderního webu na WordPressu.

Weby stavíme tak, že je neklikáme ze šablon, ale vše kóduje na čisto a v adminu máme jen ty věci, které jsou potřeba postavené na míru. Tím pádem web není zatížený zbytečnými věcmi jako např. u Elementoru či podobných šablon. Naše weby jsou rychlé a tomu odpovídá i velmi dobré skóre rychlosti na Google Page Speed Insights. 

Web jsme obvzláštnili tím, že jsme se místo fotografií snažili hodně pracovat s videi a různými loopy z videí, tím jsme dosáhli velmi moderního výsledku, kde jsme schopni vizuálně odvyprávět daleko více než pouhými fotkami. (i když i naše autentické fotky, by byly super, oproti původnímu webu 🙂

Web je postaven v CZ i NJ mutaci, protože Liberečák hlavně cílí na německý trh.

liberecak_10

Video zachycují příběh značky

Takovým hlavním obsahovým prvkem je brandové video, které jsme pořídili inhouse s naší produkcí. Video jsme natáčeli na několika lokacích na liberecku a zachycuje veškeré podstatné aspekty celé značky. Různé shoty jsme využili i na webu, jak jsem se již zmiňoval výše a dále s nimi pracujeme na sociálních sítích. Připravili jsme několik kratších shotů, které se vždy zaměřují na nějakou přednost Liberečáku a ty v rámci komunikace promujeme na Facebooku a Instagramu.

Kampaně na sociálních sítích

Zde jsme přebrali štafetu od asi nejznámější liberecké agentury, které se zaměřuje na výkon. No když to shrnu: Kreativa, která je alfa omega výkonu na sociálních sítích, byla opravdu tragická a tomu odpovídaly i výsledky kampaní. Navíc ani objectives a strategie kampaní nebyly podle nás nastavené ideálně. Kompletně jsme změnili strategii, vytvořili nové kreativy včetně UGC videí, několika videa spotů z hlavního videa, fotografií a bannerů. Začali jsme pracovat s formuláři, s nabídkou, atd…

Naše výsledky za každého nového potencionálního zákazníky, když to srovnám s kampaněmi od minulé agentury byly úplné nebe a dudy 🙂 Hned během prvních dvou týdnů, kdy se kampaně rozbíhaly se nám ozvalo přes 10 restaurací z trasy Praha – Liberec a další se ozývají stále dál. Navíc se obchod rozjíždí i v Německu a přídávají se nová odběrová místa a distribuční síť Liberečáku se rozšiřuje. Přejeme sýru Liberečák, aby se z něho stala tradiční značka, která bude vyhlášenou pochotkou ve spoustě kvalitních restaurací, kde nebude chybět v jejich nabídce. 

Chtěli byste, abychom se podobným způsobem pustili do restartu Vašeho eshopu? Není nic jednoduššího než se nám ozvat!