Planning the game

naše výzva je váš růst

Facebook reklama

V Gameplanu bereme jako jedno z hlavních poslání být strategickými business partnery pro naše e-commerce klienty. K tomu bezesporu patří výkonnostní marketing. Tedy online kampaně, které skutečně prodávají. Na prodeje se specializujeme, baví nás a máme s nimi prokazatelné, velké úspěchy.

Jak říkájí zakladatelé Gameplanu Marko Juras a Filip Schleif: “Jsme schopni vyvolat potřebu po nabízeným produktech a službách, najít zákazníky a dovést je k finálnímu nákupu, samozřejmě produkty nebo služby musí mít určitou kvalitu.” 

Pro koho jsou naše výkonnostní služby určeny?

Zejména pro e-shopy, kterým tvoří obrat, ale možností je spousta. Dokážeme díky Facebooku, Instagramu nebo Tik Toku, postavit výkonnou náborovou kampaň nebo třeba získat kontakty na přímé zájemce o váš produkt nebo službu.

E-shopy

Služby

HR náborové portály

Malé a střední podniky

baví nás to

Akvizice, remarketing a re-engagement

Naše kampaně nejsou pouhé spuštění a zacílení reklamy na příspěvek. Pracujeme maximálně efektivně a všemu předchází poctivá příprava funnelu. Pro každý produkt připravíme obsahovou sadu, která reflektuje touhy cílové skupiny. Část z nich použijeme pro akvizici nových zájemců, kterým poté dále zobrazuje více prodejní obsah. Zkrátka padají naším trychtýřem až k nákupu – ať už je to nákup, nebo cokoliv jiného.

měříme co se dá

Analytika, nástroje a reporting

Pro správné fungování celého procesu používáme různé analytické nástroje pro měření všeho podstatného a tak jsme schopni reportovat podrobné informace, výsledky a výkon, na základě kterých můžeme společně celý proces neustále vylepšovat a udržovat domluvené PNO.

Kampaně na Facebooku a Instagramu i pro váš projekt za férovou cenu. Spojte se s těmi nejlepšími.

step by step

Jak probíhá spolupráce?

1. krok - seznámení

Nejdříve společně probereme vaše produkty/služby a celý business, abychom pochopili jak vám nejlépe pomoci a vyladit pro vás váš ideální Gameplan.

2. krok - Vytvoření strategie

Na těchto základech připravíme dlouhodobou, nebo krátkodobou komplexní strategii a navrhneme celý marketingový trychtýř. 

Důležité je také to, v jakém technickém stavu je váš web nebo e-shop – musí splňovat řadu náležitosti pro ideální uživatelskou zkušenost, zjednodušeně řečeno web, e-shop musí být vyladěný k prodeji. S vývojem webu nebo e-shopu do prodejního stavu, vám také rádi pomůžeme.

3. krok - jdeme na to!

Jakmile je vše připraveno a vylazeno, tak spouštíme vytvořené kampaně a vše může odstartovat.

Rádi zrealizujeme i váš projekt