naše výzva je váš růst
Facebook reklama
V Gameplanu bereme jako jedno z hlavních poslání být strategickými business partnery pro naše e-commerce klienty. K tomu bezesporu patří výkonnostní marketing. Tedy online kampaně, které skutečně prodávají. Na prodeje se specializujeme, baví nás a máme s nimi prokazatelné, velké úspěchy.
Jak říkájí zakladatelé Gameplanu Marko Juras a Filip Schleif: “Jsme schopni vyvolat potřebu po nabízeným produktech a službách, najít zákazníky a dovést je k finálnímu nákupu, samozřejmě produkty nebo služby musí mít určitou kvalitu.”
Pro koho jsou naše výkonnostní služby určeny?
Zejména pro e-shopy, kterým tvoří obrat, ale možností je spousta. Dokážeme díky Facebooku, Instagramu nebo Tik Toku, postavit výkonnou náborovou kampaň nebo třeba získat kontakty na přímé zájemce o váš produkt nebo službu.
E-shopy
Služby
HR náborové portály
Malé a střední podniky
baví nás to
Akvizice, remarketing a re-engagement
Naše kampaně nejsou pouhé spuštění a zacílení reklamy na příspěvek. Pracujeme maximálně efektivně a všemu předchází poctivá příprava funnelu. Pro každý produkt připravíme obsahovou sadu, která reflektuje touhy cílové skupiny. Část z nich použijeme pro akvizici nových zájemců, kterým poté dále zobrazuje více prodejní obsah. Zkrátka padají naším trychtýřem až k nákupu – ať už je to nákup, nebo cokoliv jiného.
měříme co se dá
Analytika, nástroje a reporting
Pro správné fungování celého procesu používáme různé analytické nástroje pro měření všeho podstatného a tak jsme schopni reportovat podrobné informace, výsledky a výkon, na základě kterých můžeme společně celý proces neustále vylepšovat a udržovat domluvené PNO.
Kampaně na Facebooku a Instagramu i pro váš projekt za férovou cenu. Spojte se s těmi nejlepšími.
step by step
Jak probíhá spolupráce?
1. krok - seznámení
Nejdříve společně probereme vaše produkty/služby a celý business, abychom pochopili jak vám nejlépe pomoci a vyladit pro vás váš ideální Gameplan.
2. krok - Vytvoření strategie
Na těchto základech připravíme dlouhodobou, nebo krátkodobou komplexní strategii a navrhneme celý marketingový trychtýř.
Důležité je také to, v jakém technickém stavu je váš web nebo e-shop – musí splňovat řadu náležitosti pro ideální uživatelskou zkušenost, zjednodušeně řečeno web, e-shop musí být vyladěný k prodeji. S vývojem webu nebo e-shopu do prodejního stavu, vám také rádi pomůžeme.
3. krok - jdeme na to!
Jakmile je vše připraveno a vylazeno, tak spouštíme vytvořené kampaně a vše může odstartovat.