Píšeme pouze o tom, co každý den řešíme s našimi klienty. Jak dostat ze sociálních sítích větší návštěvnost, jak pomocí Facebook reklamy vydělávat statisícové tržby, jak zlepšovat PPC kampaně nebo získat zákazníky zadarmo pouze pomocí obsahu. Jenom 100% prověřené tipy na úspěch, žádné teoretické omáčky nebo vzletně znějící fráze tu nehledejte!
Stali jsme se partnery Designrush Naše digitální a kreativní agentura Gameplan má za sebou řadu úspěšných projektů v oblasti tvorby webových stránek, e-shopů a digitálního výkonnostního marketingu. Snažíme se neustále
WooCommerce nebo Shoptet? Založení vlastního e-shopu a zahájení podnikání na internetu je jednoduchou záležitostí. Stačí si vybrat platformu, na které e-shop vytvoříte, naplníte produkty a už se prodává….nebo ne? Jak
Mluvit o tom, že rebranding není výhra v loterii a uchýlit se k němu by mělo být zřejmě jedno z posledních řešení, je asi zbytečné. Pokud už ale čtete tento
Proč potřebujete vědět, kdo jsou vaši zákazníci? No přece proto, abyste s ním správně komunikovali, dokázali na něj lépe cílit reklamu, tvořit obsah i nové produkty. To, že u Vás
Jak nabírat efektivně zaměstnance levněji než přes personální agenturu? V dnešní době je obrovská poptávka po kvalitních zaměstnancích. Pracovní portály jsou plné nabídek a personální agentury jedou na plné obrátky.
Co je reakční doba? Reakční doba je čas potřebný k odezvě. Známe reakční dobu lidského těla, řidiče na podněty za jízdy apod. V našem případě jde o dobu, kdy odpovídáme
Novela zákona o elektronických komunikacích a co znamená pro váš eshop? Rok 2022 s sebou přinese mnoho velkých změn pro všechny e-shopy v ČR. Bude se jednat o reklamace, poskytování
Tisíce či desetitisíce prospendované v reklamách a při plánech na nový měsíc stále tápete, jak další budget správně rozložit? Jak zjistit, která kampaň, který kanál nebo který obsah fungoval a
I ten největší introvert chce být na internetu vidět, pokud tam nabízí své služby. Může toho docílit dvěma způsoby – placenou reklamou, nebo optimalizací webových stránek. První možnost stojí peníze,
Nedílnou součástí každého dobrého webu je stránka „About us“. Máte tam totiž jedinečnou šanci představit sami sebe tak, abyste v očích čtenářů ještě zvýšili svoji kredibilitu. Drtivá většina stránek ji ale