Planning the game

profitujte na všech frontách

Newslettery

Mohou být leckdy i primární zdroj příjmů středně velkých e-shopů a v Gameplanu se o tento komunikační kanál dokážeme náležitě postarat tak, aby generoval zisk.

maximalizujeme využití

Navyšování příjemců

Aktivně se postaráme, aby počet odběratelů newsletterů průběžně narůstal. Využíváme k tomu hned několik forem akvizice.

Například vyskakovací automatizovaná pop-up okna na webu, kdy výměnou za přihlášení k odběru nabídneme uživateli malý dárek, nebo sofistikovanou výkonnostní kampaň na Facebooku a Instagramu zaměřenou pouze na sběr kontaktů.

Výběr řešení

Pro klienty využíváme několik různých řešení, ale v praxi se nám osvědčil Mailchimp a český Ecomail, který poskytuje za rozumnou cenu profesionální nástroje a integraci společně s rychlou podporou. Je jedno, jestli teprve začínáte, nebo máte desítky tisíc odběratelů, pro všechny najdeme cenově výhodné řešení.

Tvorba kampaní

Samotná tvorba kampaní je pak hlavní gro úspěchu. Bez pravidelných konzultací se to neobejde, protože témata i obsah musí reflektovat aktuální situaci na trhu, sezónní aktuality a vhodné produkty, které je ideální zákazníkům nabízet.

Jsme vašimi obchodními partnery a rádi se o zkušenosti s business developmentem podělíme. Zakládáme si na prokazatelném výkonu.

Originální vzhled

Připravíme profesionální šablonu na míru s originálním designem a promyšleným obsahem s ideálním rozmístěním konverzních prvků. Na detailech totiž záleží.

Obsah

Každý newsletter je jedinečný a tak k nim přistupujeme. Vždy společně připravíme kampaň tak, aby dobře vypadala, prodávala, ale také si z ní uživatele odnesli spousty zajímavostí.

Zkrátka dlouhodobě tvoříme kampaně, které zákazníky baví číst. Standartně si hrajeme i s A/B testováním, kdy testujeme různé předměty a postupně analyzujeme ideální tonalitu.

SMS kampaně

Sezbíraných kontaktů využíváme na maximum a kromě klasických e-mailů pro klienty využíváme i SMS kampaní, které ještě navýší úspěšnost klíčových akcí.

Automatizace

Kromě klasických kampaní pro vás připravíme i ty automatizované. Vašim zákazníkům například dorazí blahopřání k svátku, narozeninám nebo se jim připomeneme po delší době, co u nás nenakoupí.

Možností jsou mraky a společně vytěžíme z automatizací maximum.

Reporting

Kampaně jsou napojené na Google Analytics, takže přesně víme, kolik daný newsletter vydělal peněz a cestu uživatelů sledujeme. Díky tomu je dokážeme znovu oslovit v rámci remarketingu. Díky analytickým nástrojům také sledujeme výkon jednotlivých kampaní a dokážeme je tak lépe optimalizovat díky pozorování chování vašich zákazníků.

krok za krokem

Spolupráce

1. krok - konzultace

Probereme s vámi vaše možnosti. Popovídáme si o vašem produktu, zákaznících a zhodnotíme vaší situaci.

2. krok - Vytvoření strategie

Kreativní tým v čele s Art Directorem a Stratégem vytvoří promyšlený kreativní komunikační koncept & produkční plán.

3. krok - PRODUKCE

Po schválení konceptu a rozpočtu se pustíme do produkce jednodlivých materiálů přesně podle plánu.

Rádi zrealizujeme i váš projekt