Planning the game

Relax hotel Pelikán

Popis klienta

Příjemné ubytování na břehu Vltavy

Relax hotel Pelikán v jižních Čechách je vhodný pro rodiny s dětmi, rybáře, sportovce i výletníky. V okolí naleznou vyžití všichni zapálení turisté, vášniví cyklisti i fandové do výletů na lodi.

REdesign webových stránek

Responzivní a přehledné

Pro hotel Pelikán jsme redesignovali webové stránky, jelikož původní web již neodpovídal dnešním standardům dynamicky se rozvíjejícího online světa. Jako nejdůležitější úkol jsme si vytyčili úpravu responzivity, drtivá většina návštěvníků totiž přichází dnes přes mobil, jedná se tedy o alfu a omegu.

Pro budování hodnotného obsahového marketingu jsme na web ještě přidali podstránku s tipy na výlety po okolí a dále jsme také propojili web s rezervačním systémem hotelu. 

Tiskoviny

Vše v jednotném vizuálním stylu

Dalším stěžejním bodem, který jsme si stanovili, bylo sjednocení veškerých vizuálních materiálů. Vytvořili jsme přehledný ubytovací řád, pravidla wellness, popisky k jednotlivým saunám i veškeré ceníky.

Tiskoviny jsou na webu ke stažení v PDF a fyzicky je používají i přímo na recepci hotelu. 

fotografie


Autenticita hraje prim

Velmi důležité pro celý projekt bylo vytvoření autentických fotografií z prostředí hotelu a okolí. Fotili jsme jednou v zimě a podruhé na jaře. Vznikly tedy dvě komplexní sady sezónních fotografií, které můžeme na webu měnit podle aktuálního období a dál je samozřejmě používat při propagaci. 




sociální sítě


Facebook

S příchodem sezóny bylo zapotřebí podpořit vytíženost hotelu. A jelikož komunikace na sociálních médiích patří v dnešní době k nejefektivnějším metodám, rozhodli jsme se zapojit organické posty s grafickými vizuálními prvky, aby byl na první pohled jednoznačně rozeznatelný brand.

Vzhledem ke strategické lokalitě hotelu u Hněvkovické přehrady, jsme jako hlavní cílovou skupinu zvolili rybáře. Pro zvýšení údernosti příspěvků byly použity pohyblivé efekty písma a k nim jsme ještě přidali tematickou grafiku dvou dvojnásobných mistrů světa v rybolovu Honzu Hubku a Kubu Koláře.

Dále náš průzkum ukázal, že klidné prostředí jižních Čech přitahuje zejména lidi v předdůchodovém/důchodovém věku. Pro ně byl vybrán daleko jednodušší formát statické fotografie s ukázkou nádherného zámku Hluboká, referencí od zákazníků, šťastným párem důchodců a logem hotelu.

Chtěli byste, abychom se podobným způsobem pustili do restartu Vašeho webu? Není nic jednoduššího než se nám ozvat!