Planning the game

Svatební salon AloveA

www.alovea.cz


Kdo je AloveA?

To, že nejlepší byznys se tvoří na základě osobního doporučení, vám potvrdí každá agentura. My si zakládáme na 100% perfektně odvedené práci, spolehlivosti a maximální vstřícnosti ke klientovi, a to se nám vrací jako bumerang. Když nás tedy oslovila Agáta, majitelka svatebního ateliéru AloveA a také manželka naše současného klienta, jen nás to utvrdilo v tom, že děláme vše správně.

Svatební atelier AloveA nedaleko Prostějova je místo, kam by si každá nevěsta chtěla zajít vybrat a půjčit šaty na svůj velký den. Agáta šaty osobně vybírá, některé se dokonce šijí podle jejích návrhů, každé nevěstě poradí, postará se o ni téměř jako o svou dceru a pro svůj malý ráj doslova dýchá a takové projekty jsou naše srdcovka.

Situace na startu

Nový web

Půjčovna svatebních šatů AloveA už svůj web měla, nebyl však z hlediska UIX, ani současných trendů ideální, aby zaujal náročného klienta, kterým beze sporu nevěsty jsou. Dohodli jsme se tedy pouze na zachování loga, jinak jsme měli při tvorbě nových stránek téměř volnou ruku.

Ať už začínáme jakýmkoliv webem, jako první si vždy uděláme rešerše, najedeme cílovou skupinu, sesumírujeme, co se na webu musí na první dobrou objevit a pak začínáme s kreslením struktury webu, žádné šablony jako přes kopírák.

Z hlediska celkového designu bylo za nás jasné, že web pro kamenný svatební atelier musí být světlý, čistý, vzdušný a svým způsobem hravý. Jednoduchou bílou pro svatební tématikou jasnou volbu jsme tedy doplnili růžovými bloky, ilustrovanými geometrickými zástupnými prvky a dynamickými hover efekty. Ty dokážou jednoduchý one page web dostat na úplně jiný level.

Hotový design už programátor dle zadání převedl do plně funkční online podoby a nic nebránilo otevřít dveře salonu na novou svatební sezonu.

SEO a Copywriting

V případě AloveA, kdy se nejedná o e-shop, kam je nutné přivést ideálního návštěvníka online, ale potřebujeme fyzicky dostat zákazníka na určité místo, volíme nejprve cestu propracované SEO strategie zejména pro lokální cílení. Tomu předchází zpracování analýzy klíčových slov, abychom byli plně schopni pochopit, jak zákazník uvažuje, co na internetu hledá a jak dostat AloveA na přední příčky vyhledávání na Google a Seznamu. 

Klíčovkou to začíná i končí a děláme ji pro jakýkoliv projekt, bez ní je to, jako jít nakupovat bez dioptrických brýlí. Naházíte do košíku všechno, i když pořádně nevidíte a na konci jste překvapení, že jste utratili spoustu peněz, ale nemáte co večeřet.

Stavíme na ní copywriting, nastavení PPC kampaní a slouží i jako podklad pro obsahovou strategii. Weby si rádi textujeme interně. Díky tomu, že na začátku býváme s klientem ve spojení téměř na denní bázi a nasáváme od něj vše ohledně jeho businessu, dokážeme tyto informace pak dobře reflektovat do finálních textů, udělat z klienta reálnou personu a přiblížit ho zákazníkovi.

Pak už se zaměřujeme hlavně na optimalizaci nejdůležitějších klíčových slov a nezapomínáme ani na založení a optimalizaci nástrojů jako je například Google My Business, který je pro lokální business nepostradatelný.

alovea_4

PPC a lokální cílení

Abychom hlavní sezonu ještě více podpořili, nastavili jsme i PPC kampaně na Google a Seznamu s omezením na místní cílení a pouze na vybraná klíčová slova. I s malým rozpočtem se dají dělat velké divy a vše začíná od dobře promyšlené strategie, kterou v Gameplanu stavíme vždy na první místo.

Chtěli byste, abychom se podobným způsobem pustili do restartu Vašeho eshopu? Není nic jednoduššího než se nám ozvat!