Jak jsme během tří měsíců zdvojnásobili obrat e-shopu díky kampaním na sociálních sítích?
E-shop lecive-nastroje.cz hraje harmonickými tóny a my ho považujeme za nevybroušený diamant mezi českými e-shopy.
S léčivými nástroji bychom se rádi vydali na dlouho cestu muzikoterapie a pomohli e-shopu prodávat do celého světa. Unikátní sortiment, který e-shop nabízí, na to rozhodně má, posuďte sami :-).
Vždy je pro nás potěšením se podílet na tvorbě kampaní, které nás baví, a produkty e-shopu sami používáme.
Pro vybrané hudební nástroje vytváříme propagované příspěvky, které přivádějí spousty nových potenciálních zákazníků. Jsme si vědomi, že u nabízených produktů je delší doba rozhodování, a proto máme pro návštěvníky eshopu důmyslně připravený remarketing, který poskytne inspiraci a informace související s navštívenými produkty na e-shopu.
Líbivé tóny hudební kreativity.
Popis klienta
Léčivé nástroje
Eshop Léčivé-nástroje.cz má největší výběr speciálních hudebních nástrojů pro relaxaci, společné hraní, léčení a hudební výchovu. Nabízí široký sortiment krásných hudebních nástrojů z celého světa. Poskytuje pestrou nabídku handpanů, bubnů všech druhů, dechových i strunných nástrojů, atp. Specializuje se na hudební nástroje pro muzikoterapie a meditační seance. Kampaněmi na sociálních sítích jsme nejenom výrazně zvýšili obrat e-shopu, ale i přivedli mnohem více lidí do showroomu, než bylo obvyklé.
V únoru 2021 jsme zahájili spolupráci. Připravili jsme atraktivní a promyšlené akviziční a remarketingové kampaně využívající video ukázek vybraných nástrojů a zajímavě zpracovaných carouselů, které představují vybrané kategorie a jednotlivé hudební nástroje.
Rozsah spolupráce
Naše úkoly.
- Příprava komunikační strategie a obsahového plánu
- Tvorba atraktivních kampaní na sociálních sítích
- STDC struktura kampaní na FB a navýšení tržeb z tohoto kanálu
- Komplet správa PPC
- Newsletter
- SEO
Průběh
Pustili jsme se do práce!
Začali jsme velice úspěšnými kampaněmi na sociálních sítích. Aktuálně pomáháme tomuto klientovi rozvíjet newslettery, PPC kampaně, SEO a UX jeho eshopu.
Takto u nás aktuálně vypadají výsledky zhodnocení investice (ROAS) do reklamy na Facebooku a Instagramu:
MEZIROČNÍ POROVNÁNÍ
Sociální sítě
Placené reklamy na Facebooku přivedly na eshop o 1 056 % více návštěvníků než za stejné období v předchozím roce.
Tím, že jsme díky důmyslně zpracované kreativě oslovili důkladně vybrané cílové skupiny, se nám podařilo přivést velice relevantní publikum, které v celkovém součtu zvýšilo obrat e-shopu o více jak 105 %, a to již během prvních tří měsíců spolupráce. V započatém tempu růstu pokračujeme dál.
Kampaně byly zaměřené nejen na akvizici, ale i na důmyslně propracovaný remarketing.
Díky této kombinaci se nám daří postupně velké množství nových návštěvníků přeměnit na zákazníky.
Pro úspěch našich kampaní bylo nezbytné vylepšit i landing pages na eshopu tak, aby usnadnily návštěvníkům si vybrat ten správný nástroj a došli snadněji k zaplacení objednávky. Po důkladné UX analýze e-shopu jsem poskytli klientovi spousty užitečných rad jak vylepšit jeho e-shop tak, aby přinášel více konverzí a zvyšoval průměrnou hodnotu objednávky.
KREATIVA PRO SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Akviziční a remarketingové carusely s fotkami a poutavými texty
A to je teprve začátek!
Jsme rádi a baví nás, že díky naší spolupráci se daří tyto úžasné hudební nástroje dostávat více do povědomí lidí, které baví muzikoterapie a vydali se na tak trochu jinou cestu poznání vesmíru 🙂