čas získat nové klienty
Jak jsme začali shánět nové zákazníky on-line?
S Gameplanem to je samozřejmost! Francouzskykamen.cz
Už to budou cca dva roky, co nás oslovil klient decopierre.cz, že by potřebovali pomoct získat nové zákazníky přes internet a opustit starý sytém získávání poptávek přes drahé výstavní stánky na veletrzích.
Decopierre je designová francouzská stříkaná omítka, která je imitací přírodního kamene, která má lepší vlastnosti než přírodní kámen a je navíc levnější. Klient disponuje technologií, kvalifikovanými pracovníky a perfektním know how, jen těch poptávek by to chtělo více.
think different
Úvodní analýza a koncept
Do doby než jsme si plácli, tak se používali klasické Google Ads a Sklik, výsledky nebyly nic moc, protože jak všichni víme, tyhle platformy u podobných projektů, kde není moc vysoká hledanost daných klíčových slov a frází moc nefungují při akvizici nových zákazníků.
Klienta jsme upozornili, že jejich původní web je velmi zastaralý, pro nového zákazníka není atraktivní a navíc nefunguje konverzně – má špatnou průchodnost, chybý konverzní prvky a důležité věci, byly nepřehledně schované.
Každopádně klient nechtěl zpočátku investovat další peníze, bohužel z našeho pohledu naletěl a web si nechal připravit od “zkostnatělé” agentury, která navíc vše dělá na svém uzavřeném řešení, takže byl takzvaně v pasti.
NA ČEM MAKÁME?
Ziskovné výkonnostní kampaně od Gameplanu
Z počátku jsme tedy chtěli dokázat, že správná cesta jsou FB (Meta) reklamy a i když se povídá (bohužel kvůli špatným zkušenostem a neznalostí dost agentur), že Facebook reklamy jsou ztráta peněz, opak je pravdou. Vytvořili jsme autentický obsah, který jsme rozdělili do správného trychtýře, který obsahuje několik touch pointů, kde pracujeme jinak s lidmi, kteří o nás slyší poprvé a nebo s lidmi, kteří už se o nás zajímají, atd… A díky tomu jsme schopni je postupně přesvědčit a “zlomit” k našemu cíli. Toto jsou osvědčené postupy, díky kterým máme na FB daleko lepší výsledky, než jen různí “výkonnostní specialisti”, kteří řeší jen čísla, optimalizují, ale už neřeší video obsah, tvorbu kreativ a celou customer journey – cestu zákazníka, přes všechny komunikační body kampaně.
Vytvořili jsme si plán, domluvili se na budgetu, na povolené ceně v reklamních systémech za poptávku a celý funnel spustili.
Po krátké době začaly chodit poptávky a klient byl mile překvapený, že oproti předchozím zkušenostem kampaně fungovaly a celý projekt se začal rentabilně hýbat dopředu a začali se realizovat nové zakázky.
nový web
Druhá fáze a další posun směr dopředu
Neustále jsme se snažili klienta přesvědčit, že to není jen o marketingu, ale hlavní stavební kámen, je kvalitní web, kde bude vše dobře popsané, vysvětlené a hlavně atraktivně zpracované.
Klienta se nám podařilo přesvědčit a do další sezóny už jsme šli s novým webem, který jsme postavili přesně dle našich zkušeností, propracovali jsme UX/UI, vše jsme zjednodušili a vyhráli jsme si s finálním designem. Web jsme samozřejmě stavěli s ohledem na to, že většina návštěvníků přijde z mobilu a je nutné, aby tedy stejně dobře fungoval pro mobil.
Navíc po zkušenostech z prvního období, jsme naráželi na to, že téměř nikdo nebyl schopný si název projektu zapamatovat a už vůbec ne ho správně napsat. Přišli jsme tedy s elegantním řešením dát projektu zapamatovatelný a elegantní název a vznikl Francouzský kámen – francouzskykamen.cz
Myslím, že se redesign povedl, posuďte sami.
S novým webem téměř hned přišly i lepší výsledky.
- Větší návštěvnost
- Více poptávek
- Nové realizace zakázek
Pro další sezónu jsme pořídili ještě více autentického obsahu a trychtýř rozšířili.
Naším cílem je spolupracovat s klienty dlouhodobě a musí to být vždy udržitelné pro obě strany. U tohoto klienta jsme vytvořili fungující a dlouhodobě udržitelný business model, který se nyní pokoušíme škálovat k vyšším číslům.
v číslech
Kolik u nás stojí podobný projekt?
100 – 200 tisíc. Kč za webové stránky a obsah + měsíční útrata do reklamních systému 8 000 – 15 000 Kč + 8 000 Kč – ∞ za správu systému , cena se může lišit v návaznosti na složitost a objem práce nutné k dosažení cílů – na všem se samozřejmě domluvíme dopředu a finance nastavíme tak, aby pro vás projekt byl udržitelný a ziskový.
Rádi byste také posunuli svůj projekt smysluplně dále? Neváhejte se nám ozvat, rádi s Vámi vše probereme a připravíme ideální gameplan.