Planning the game

Všeprogril.cz

na zelené louce

Od úplného začátku

Klient za námi přišel s tím, že je úplně na začátku. Měl na nás dobré doporučení… (Za což jsme rádi! 🙂 A chtěl po nás postavit celou značku, vytvořit e-shop na shoptetu, logo, obrandovat prodejnu, vytvořit celou celou strategii, obsahový plán, prostě komplet postavit celý business.

Musíme říct, že takováhle zadání máme nejradši a čím volnější ruka a širší záběr, tím pro nás lépe a jsme díky tomu schopni upustit naší kreativitě a pořádně se vyřádit! 🙂

Tak se pojďme pěkně postupně mrknout, jak během 3 měsíců vznikla největší brněnská BBQ speciálka vseprogril.cz

Hodně zde pracujeme s UGC obsahem, tvoříme spoustu vlastního originálního kontentu, zapojili jsme influencery. Dali jsme si opravdu hodně práce s každým kanálem zvlášť od sociálních sítí přes jednotlivé zbožáky, kvalitu feedů, Google Ads a Sklik, E-mailing… 

Vše máme ucelené v komunikační lince, kterou jsme vytvořili společně s identitou. 

Po zimní sezóně, kde už od prvního měsíce byly tržby celkem slušné se nyní celý brand začíná opravdu dobře rozjíždět. Zákazníci suprově reagují v diskuzích a pod články, e-shop má vysokou návštěvnost, konverzní poměr se pořád zlepšuje a okolo prodejny a celého projektu se už po pár měsících vytvořila slušná komunita lidí, která se pořád rozrůstá. Majitelům se již po pár měsících dostaly do zelených čísel a to nás s tímto projektem čeká ještě hodně rozvoje.

Na tento projekt jsme pyšní, protože mu dáváme opravdu hodně a je vidět, že když se vše od začátku dělá dobře, tak to může přinést velmi rychle ovoce.

čas na brand

Pořádné logo je základ

Po rozplánovaní celého projektu jsme začali tvorbou brandu a logem. 

S klientem jsme zvolili barvy a díky průzkumu trhu přišli s nějakými moodboardy, které nám přišli jako fajn cesty, kterými se vydat. S klientem jsme si dali několik schůzek a postupně si odladili směr, který všechny bavil. 

Pustili jsme se do tvorby loga, které jsme chtěli aby bylo úderné, zapamatovatelné a zároveň vypadalo dobře! Připravili jsme několik variant a cca po 3 týdnech jsme měli hotovo! Logo se podle nás opravdu povedlo a jsme z něj nadšení. 

Je vidět, že když se dělá kvalitně a je na něj alespoň nějaký budget, tak se dá vymyslet super věc. Setkáváme se často i s klienty, pro které je pár tisíc za logo hodně a myslí si, že to je práce pro jakéhokoliv grafika na pár minut… My se sami už několikrát přesvědčili, že pořádné logo chce čas a rozhodně to nikdy není věc na první dobrou během pár minut 🙂 

technikálie

E-shop na Shoptetu s vlastním designem

Brand byl vytvořen a je čas připravit e-shop, hlavní srdce celého businessu. Klient chtěl Shoptet, který my také doporučujeme. Shoptet je ideální řešení pro začínající e-shopy i ty s většími ambicemi. Většinou nám stačí klasická verze, ale je tu možnost i Shoptet Premium, kde na nově otevřený systém jsme schopni napojit téměř vše. Shoptet Premium sice stojí měsíčně znatelně více, ale pro komplexnější e-shopy to je pořád značná úspora peněz oproti systému na míru od nějaké větší společnosti. 

Jako první jsme vytvořili strukturu e-shopu, odladili moodboardy a koncepční cesty s klientem a náš creative strategy director společně s UX specialistou a webdesignery připravili první low-fidelity prototyp v Adobe XD. Po odlazení struktury a funkcionality jsme se pustili do poměrně náročného procesu finalizace high-fidelity prototypů pro mobil i desktop. Adobe XD je v tomto vývoji pro nás výborný nástroj, se kterým pracuje celý tým a real time si prototypy společně ladíme.

Po schválení prototypů, které jsou 1:1 předloha pro finální webdesign na Shoptetu, jsme vše předali do vývoje. Máme v týmu osvědčené a Shoptetem certifikované front-end developery, se kterými celý development jde jako po másle.

Vyřešili jsme sklady, vyladili feedy, ke všem produktům jsme připravili unikátní popisky dle analýzy klíčových slov kvůli SEO. Na nic se nezapomnělo a e-shop jsme opravdu plnohodnotně připravili.

Nakonec ještě e-shop prošel ještě jednou CRO/UX analýzou, upravili se poslední detaily a vše již bylo skoro ready…

Tak bylo na čase začít s marketingem…

čas začít vydělávat

Marketing, výkon a tvorba brandu od nuly

Klient si přál se rozjet co nejrychleji, nebylo to takové to, začneme pomalu a uvidíme, jak se to postupně rozjede… Tady byly od začátku poměrně vysoké provozní náklady, velký sklad a ambice na to stát se nejlepším v Brně a okolí. To je pro nás opět ideální konstelace, protože máme poměrně dost volnosti a můžeme vytvořit komplexní strategii od originálního foto/ video obsahu až po kvalitní pokrytí opravdu všech výkonnostních kanálů.

Hodně zde pracujeme s UGC obsahem, tvoříme spoustu vlastního originálního kontentu, zapojili jsme influencery. Dali jsme si opravdu hodně práce s každým kanálem zvlášť od sociálních sítí přes jednotlivé zbožáky, kvalitu feedů, Google Ads a Sklik, E-mailing…

Vše máme ucelené v komunikační lince, kterou jsme vytvořili společně s identitou.

Po zimní sezóně, kde už od prvního měsíce byly tržby celkem slušné se nyní celý brand začíná opravdu dobře rozjíždět. Zákazníci suprově reagují v diskuzích a pod články, e-shop má vysokou návštěvnost, konverzní poměr se pořád zlepšuje a okolo prodejny a celého projektu se už po pár měsících vytvořila slušná komunita lidí, která se pořád rozrůstá. Majitelům se již po pár měsících dostaly do zelených čísel a to nás s tímto projektem čeká ještě hodně rozvoje.

Chtěli byste, abychom se podobným způsobem pustili do restartu Vašeho webu? Není nic jednoduššího než se nám ozvat!