fbpx
Planning the game

Syner – náborová kampaň

O CO GO?

Syner

Velká developerská společnost Syner, která má ve svém portfoliu třeba výstavbu O2 Areny v Praze nás pověřila vytvořením zbrusu nové kompletní HR platformy, včetně nového webu, sociálních sítí a hlavně celé kampaně, která má za úkol: 
1. Vybudovat novou plnohodnotnou HR platformu
2. Spustit nábor kvalifikovaných uchazečů na 4 klíčové pozice

KREATIVNÍ KONCEPT KAMPANĚ

Je čas posunout se dál ...

V dnešní době je poměrně nákladné získat nové a zároveň kvalitní zaměstnance. Jsou tu personální agentury, které si každý životopis účtují třeba 5 i více tisíc Kč. A za každého přijatého zaměstnance klidně 3-5 platů jako provizi. Takhle to běžně funguje. To je zaběhlý model většiny větších firem, které shánějí nové kvalitní zaměstnance. Samozřejmě se to dá dělat jinak, daleko efektivněji. Sociální sítě jsou v dnešní době součástí každodenního života většiny lidí… Byla by škoda zde kreativní a zároveň líbivou, nenásilnou metodou nevyužít potenciálu oslovit potencionální kandidáty. Náborová microsite, profily na sociálních sítích, kampaň na FB a Instagramu doplněná o PPC kampaně na Google Ads a Skliku. Vše podpořené kampaní na LinkedIn. Za poměrně nízké náklady se dá dosáhnout daleko vyšší ekonomické efektivity než při spoléhání se na klasické personální agentury či head huntery. Navíc díky všem těmto novým kanálům budujeme povědomí o značce jako takové.

NA ČEM MAKÁME?

Todolist

  1. Idea a strategie celé kampaně
  2. Kreativní koncepty
  3. Produkce 5 kampaňových videí a sady fotografií
  4. Tvorba náborového webu
  5. Výkonnostní kampaně na FB, IG, Google Ads, Sklik, LinkedIn
  6. Tvorba obsahu na FB, IG, LinkedIn

GAMEPLAN VIDEO PRODUKCE

Od mala profesionálem

Kreativní cesta, kterou jsme se vydali vychází z konceptu, který poukazuje na talent, který ve všech z nás byl již od útlého věku. Naše in-house produkce natočila video pro každou ze čtyř cílových skupin/pozic a k tomu jedno hlavní brandové video. Kreativní koncept je zaměřen na emotivní přeměnu mezi předškolním věkem a současnou dobou. Uchazeči, kteří mají nyní za sebou praxi v oboru či jsou po škole a měli od malička zájem pracovat ve stavařině se v daných situacích “najdou” a jednotlivé spoty na ně zapůsobí. Na kampaň jsme získali spousty pozitivních ohlasů. 

Využili jsme herců z libereckého divadla a zároveň vstřícných zaměstnanců od klienta. Vznikly opravdu povedené materiály, ze kterých jsme vytvořili plnohodnotnou kampaňovou sadu pro všechna média a sociální sítě. Vše in-house díky naší šikovné produkci.

 

NÁBOROVÁ MICROSITE

www.posunoutsedal.cz

Moderní náborový web, který plně respektuje korporátní identitu společnosti Syner. Web je připraven tak, aby mohl dlouhodobě fungovat jako srdce celé HR platformy. Odkazují na něho sociální sítě, veškeré výkonnostní kampaně a je připraven tak, aby se na něj daly jednoduchým způsobem přidávat nové pozice a to i rukama pracovníků Syneru. Žádné uzavřené řešení, do kterého Vás nikdo nepustí a bude vás stát majlant… Žádná krabice s měsíčními poplatky za každou mini úpravu, kde obsah webu ve finále není ani Váš. My Vám postavíme profesionální web na WordPressu s custom nakódovaným adminem, kde bude jen to potřebné a vše 100% Vaše. Naše weby jsou rychlé, bezpečné a bez měsíčních poplatků.

fotogalerie

Tvorba fotografií na web a social

Při příležitosti natáčení jsme využili fotografa, který pořídil sérii fotografií, které využíváme v kampani na sociálních sítích, webu, pracovních inzerátech. Obsah stále rozšiřujeme a vždy po vyčerpání původních materiálů, natočíme/ nafotíme další sadu materiálů. Je důležité si vždy připravit tzv. Shooting list, kde máme přesně napsáno, jaké fotografie a v jakých rozměrech, budeme kam potřebovat. To je jediný způsob, jak se na nic nezapomene. 

Sociální sítě

Facebook & LinkedIn

“Gró” celé HR kampaně tvoří správně připravená kampaň na sociálních sítích opřená o dobrý kreativní koncept. Pomocí naší funnelové struktury dokážeme potencionální uchazeče filtrovat a doručovat jim obsah šitý na míru. Pracujeme s nimi od prvního touchpointu až po domluvení pohovoru. Důležité je nastavení KPI’s, které se liší dle požadavků na dané pozice a požadované odbornosti kandidátů. S veškerými získanými daty plnohodnotně pracujeme a celou kampaň každým dnem postupně škálujeme a získáváme lepší výsledky. V dlouhodobém hledisku z ekonomického pohledu se kampaň několikanásobně začne vracet oproti běžným personálním agenturám již po přijetí prvních pár zaměstnanců. Navíc díky oslovení stovek tisíc lidí mohutně rozšiřuje povědomí o značce klienta.

prVNÍ ČÍSLA HLÁSÍ ÚSPĚCH

Pohovory, pohovory, pohovory...

Díky naší kampani se podařilo hned během prvních pár týdnů získat za velmi nízké náklady vynaložené na reklamní spend několik kvalitních uchazečů o dané pozice. Kampaně jsme dále škálovali a již po třech měsících byly obsazeny všechny požadované pozice. Platforma se rozšiřuje o nové příležitosti a začíná se etablovat jako další základní komunikační kanál celé společnosti Syner.

Chtěli byste, abychom se podobným způsobem pustili do restartu Vašeho webu? Není nic jednoduššího než se nám ozvat!